Budoucí 8. ročník – výběr volitelného předmětu

Volba předmětu je možná od 25.6. od 20:00 do 27.6. do 20:00

Anotace k jednotlivým předmětům:

Konverzace anglický jazyk:

Cílem výuky „Konverzace v anglickém jazyce“ je upevnění gramatického učiva a slovní zásoby v běžných tematických okruzích a konverzačních tématech. Systematicky jsou rozvíjeny všechny jazykové dovednosti jako poslech, čtení a různé formy ústního a písemného projevu.

Sportovní hry:

Baví tě sport, pohyb, poznávání nových kolektivních a zábavných her. Pak pro Tebe bude předmět sportovní hry tou správnou volbou.

Technické práce:

„Dozvíme se informace o materiálech a nástrojích a naučíme se základní pracovní postupy. hodně si toho v dílně prakticky vyzkoušíme a něco si i vyrobíme.“

VEX robotika:

Robotika je velice tvůrčí disciplína, která propojuje celou řadu dovedností – kreativitu, design, mechaniku, logiku, kritické myšlení. V předmětu (Nejenom) VEX robotika se budeme věnovat následujícím aktivitám:

· návrh, výroba, řízení a programování robotů
· použití robotů pro řešení úloh
· příprava na reprezentační soutěže v ČR i ve světě
· zkoumání řídicích procesů, senzorů, a algoritmů u lidí, zvířat a strojů

Domácnost:

Předmět je zaměřen na praktické činnosti v domácnosti. Žáci se učí základům přípravy pokrmů, údržba a drobné opravy oděvů, výroba drobných dekorací, péče o dítě.

Přírodopisný seminář:

Volitelný předmět „Přírodopisný seminář“ je určen těm, kteří se zabývají přírodními vědami (přírodopis, fyzika, chemie) a vztahy mezi nimi.
Náplní předmětu bude samostatná i skupinová práce s využitím laboratorního vybavení a techniky (mikroskop, lupa, preparační sada, laboratorní sklo, chemické látky, měřící přístroje….), přírodnin, atlasů a klíčů k určování přírodnin, pracovních listů i výpočetní techniky (internetu). Nedílnou součástí výuky budou i přírodovědné vycházky do okolí školy, sběr a určování přírodnin a jejich praktické využití. Náplň předmětu je nadstavbou základního učiva přírodovědných předmětů a jejich propojení.
Žáci se budou i spolupodílet na průběhu školních projektových dnů (např. Dopravní den, Den Země…) formou příprav práce pro žáky školy. Mimo jiné na těchto akcích budou i prezentovat svoji činnost a seznamovat tak spolužáky s výsledky svých pozorování a pokusů.
Tento předmět má vést i k lepšímu pochopení vztahů mezi organismy, a mezi organismy a neživou přírodou, tím i k ochraně přírody.

Mediální výchova:

Předmět je zaměřen na získání hlubší mediální gramotnosti. Seznámíme se s masovou (mediální) komunikací, s masmédii a jejich fungováním, vlivem, účinkem a dopadem na společnost. Nedílnou součástí bude vysvětlení pojmů dezinformace a manipulace. Student se naučí vnímat a rozklíčovat, co chtějí média sdělit, a rozpoznat objektivní informace od informací, které se nám média snaží podsunout. Podíváme se na nové trendy ve světě médií. Vyzkoušíme si několik mediálních platforem – online časopis, youtube kanál, podcast. Jak funguje redakce? Jak se píší scénáře? Co je dramaturgie? Jaká technika je zapotřebí? Součástí hodin bude i výuka sebeprezentace a vystupování na veřejnosti. Cílem hodin je vytvořit oficiální mediální platformu pro naši školu.

Výpočetní technika

V předmětu výpočetní technika si rozšíříme své znalosti a dovednosti v práci Windows, kancelářskými programy (MS Office), tvorbě grafiky, 3D modelování, střihu videa, využívání mobilních zařízení, žáci během předmětu mohou složit mezinárodní zkoušky z počítačové gramotnosti ECDL . Předmět je vhodný především pro žáky, kteří uvažují o střední škole technického směru.

Pro vyplnění formuláře použijte tento odkaz:

formulář pro budoucí 8. ročník: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=b0ylS6_K00ym7asEnsd6z4aYWVdh5Z1KnnLXK-PmTmBUQkk5RDZLT1dUTVhIT0kzQzVJU1VEOUswTi4u


O definitivním výběru volitelného předmětu rozhodne vedení školy.


8 thoughts on “Budoucí 8. ročník – výběr volitelného předmětu

  1. tak snad už jsem zaslal správný předmět ,děkuji

  2. Dobrý den mohu požádat o špětnou vazbu ,chci jde ujistit že jsem si vybral správný předmět (výpočetní techniku).

    1. Dobrý den, odpověď jsem poslal do školního emailu.

      1. Nechci vás otravovat ale mohl by jste mi do třetice všeho dobrého skontrolovat ten předmět děkuji .

  3. Dobrý den,ten volitelný předmět bych chtěla domácnost,a náhradní sport.

Comments are closed.